All-in tarief


Een vast bedrag per maand voor je gehele administratie zonder kleine lettertjes.

Niets is zo vervelend als onverwachte facturen achteraf. Wij hanteren een transparante en heldere prijs. Je krijgt één tarief voor alle werkzaamheden. De prijs is modulair opgebouwd en bestaat uit de volgende onderdelen:

  • inkoopfacturen
  • verkoopfacturen
  • bankafschriften
  • jaarrekening
  • fiscale aangiftes

Je kiest zelf welke modules je wilt gebruiken. Zo betaal je nooit voor iets waar je geen gebruik van maakt.

Werkzaamheden die niet onder het all-in tarief vallen zijn werkzaamheden die veelal niet periodiek terugkomen of slecht voor een kleine groep ondernemers van toepassing zijn. Voorbeelden van dit soort werkzaamheden zijn het opstellen van meerjarenramingen, opstellen van budgetten en financieringsvraagstukken. Wij informeren je altijd vooraf over deze kosten zodat je een wel overwogen keuze kunt maken.

Wil je weten wat je kunt besparen op je administratiekosten? Vul de module hiernaast in en zie wat je kunt besparen.

Bereken hier je all-in tarief per jaar

Vul de volgende 4 velden in en ontdek hoeveel je kunt besparen op je administratiekosten

Wat is je ondernemingsvorm?


Hoe vaak doe je aangifte omzetbelasting?


Hoeveel inkoopfacturen ontvang je per jaar?


Hoeveel verkoopfacturen verstuur je per jaar?



Meteen een offerte ontvangen? Reageer via het contactformulier